Stressful weeks are behind me - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Stressful weeks are behind me - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Stressful weeks are behind me

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 Mei 2012 | Canada, Richmond Hill

Hallo Hallo,

Waar te beginnen.. de afgelopen weken zijn echt heel druk geweest!

Een aantal weken geleden was er een town hall meeting. Hier vertelde het executive team over alle trends binnen G&D, erg interessant! Verder werd er ook medegedeeld door de directeur dat er rond sept/okt een groot feest komt.. G&D Canada bestaat dit jaar namelijk 50 jaar! Dus hopelijk ben ik dan nog hier, ze gaan proberen om het hele bedrijf voor deze festiviteiten plat te leggen (er is namelijk 24upd productie) En DE directeur van Munich komt ook! Rond die zelfde periode wordt ook de nieuwe vestiging in Quebec geopend en heeeel misschien mag HR of een aantal leden van onze afdeling aanwezig zijn. Wordt vervolgd dus..

Verder heb ik de afgelopen weken 3 presentaties gegeven tegen over managers van alle niveau's in de verschillende business units. Een hele goede ervaring en zeer geslaagd! Nu ben ik druk bezig met de laatste afrondingen met betrekking tot het on-boarding project en dit wordt per 1 juni in gebruik genomen!! :D Ben ik dus erg trots op! Ook heb ik vorige maand mijn andere project afgerond en ben ik nog dagelijks druk bezig met heel veel verschillende hr gerelateerde taken. Als ik terug ben van vakantie krijg ik weer nieuwe projecten toe gewezen :)

Gister kwam Edgar (directeur) ons kantoor binnen gelopen rond 5pm.. maakte een praatje over hoe het ging etc. Tot dat hij tegen mij zei: Je gaat bijna eh.. Waarop ik hem geschrokken aan keek.. Uh.. Niet dat ik weet?!? Do you want me to leave... Waarop hij geschrokken nee schudde en me heel graag zag blijven.. pfiew.. gelukkig maar, ik mag blijven!! ;) hahaha Blijkbaar had ie het over mijn vakantie :P hahahaha Want over tweeëneenhalve week vliegen we met de family naar Vancouver :D

Vandaag was er een jubileum viering van 3 medewerkers die al 30 jaar bij G&D werken. Een selecte groep was uitgenodigd en er werd zelfs champagne geschonken. Nog voor de lunch..! Waarop mijn collega bij terugkomst op klantoor zei dat ze het flink voelde.. haha OEPSIE :P Gelukkig heeft ze geen gekke dingen gedaan ;)

Zoals ik al eerder zei 26 mei vertrekt mijn vliegtuig naar Vancouver vanuit Toronto en vanuit Amsterdam springen mam en Tom op het vliegtuig.. (als het goed is..;)) Even lekker twee weekjes uitrusten om daarna weer fris, fruitig en uitgerust aan de laatste periode van stage te beginnen. Niet te geloven dat ik al op de helft zit... De tijd vliegt voorbij.. :(

Hoe gaat het in Nederland? Queensday overleefd? Helaas moest ik gewoon werken.. Maar ik heb met trots oranje gedragen die dag ;)

Heel veel liefs vanuit Toronto en de groeten daar aan iedereen :D De volgende keer een berichtje vanuit West-Canada..

Cheers,

Inge




  • 10 Mei 2012 - 05:37

    Will:

    Hallo Inge, een leuk verslag,hopenlijk kun je het feest nog meemaken.

    Ook wij kijken na de vakantie uit nog ruim twee weken, ik moet niet denken aan alles wat nog klaar. Oke elk jaar het zelfde liedje.

    Tot gauw,

    Will

  • 10 Mei 2012 - 16:30

    Inge De Bruin:

    Hahaha, ja elk jaar hetzelfde liedje voordat we eindelijk op vakantie kunnen gaan :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 21097

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: