WEST CANADA HERE I/WE COME! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu WEST CANADA HERE I/WE COME! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

WEST CANADA HERE I/WE COME!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 Mei 2012 | Canada, Richmond Hill

Bijna is het zover.. nog een dagje werken.. Zaterdag vertrekken mam en tom 13.30u nederlandse tijd vanaf schiphol naar Vancouver met een stop in Calgary waar ze in het vliegtuig kunnen blijven zitten, dus geen gedoe met overstappen. Ik vlieg vanaf Toronto at 1pm rechtstreeks naar vancouver, alwaar ik mam en tom zal opwachten :)

Morgen nog een drukke dag op stage en 's avonds gezellig met een groep collega's een drankje doen.

Op het moment heb ik thuis geen internet, hopelijk wordt dit vanavond verholpen.. Nu merk je pas hoe belangrijk het internet is, drie dagen zonder is echt een ramp!

Op het vliegveld nemen we direct onze huurauto mee en gaan we naar ons hotel downtown. De volgende dag gaan we Vancouver verkennen en vanaf maandag gaan we aan onze rondreis beginnen :) Ik kijk erg uit naar de Rockie Mountains en natuurlijk het paardrijden in Wells Gray National Park :D Is kijken of ik het naar een half jaar nog kan ;)Dus hopen dat ik niet met de gipsvlucht naar huis gevolgen moeten worden.. haha

Ik hoorde trouwens dat bij jullie de mussen van het dak afvallen en iedereen weer heerlijk aan het klagen is.. heerlijk die nederlanders, het is ook nooit goed eh! ;) Ik heb maandag (victoria day) een paar uurtjes op het strand gelegen en was natuurlijk direct verbrand.. Oeps, niet zo slim om in de zon te gaan slapen :P

Verder heb ik mijn enorme verslag afgerond voor school dus ik kan heerlijk gaan genieten van deze vakantie.

Het schijnt dat we bij de meeste hotels/lodges/ranch WIFI hebben, dus tussentijds zal ik jullie allen op de hoogte proberen te houden en vooral niet jaloers maken.... :D

Cheers,

Inge



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 21075

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: