Een laaste afsluiting - Reisverslag uit Toronto, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Een laaste afsluiting - Reisverslag uit Toronto, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Een laaste afsluiting

Door: Inge de Bruin

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 November 2013 | Canada, Toronto

Lieve allemaal,

Ik wilde al veel eerder een afsluitende blog schrijven, maar het kwam er steeds maar niet van.... Inmiddels bijna een jaar na terugkomst dan toch nog de allerlaatste Canada blog over mijn FANTASTISCHE tijd in Canadia land.

Mijn vorige blog ging over het feit dat ik mijn ticket voor de derde keer had omgeboekt omdat ik nog 3,5 maand langer zou blijven. Inmiddels weten we allemaal dat ik het door de ambassade een 4e keer moest omboeken omdat mijn visumverlenging niet werd goed gekeurd en ik uiteindelijk toch iets eerder naar huis moest komen :(

De extra tijd in Canada was net zoals de voorgaande maanden heel leerzaam, leuk en top! Na al die maanden had ik eindelijk mijn plekje gevonden en was ik helemaal aan het Canadese leven gewend. Misschien wel iets tè gewend, dat was ook wel te zien bij terugkomst ;) haha

Bijna een jaar geleden brak de dag aan om afscheid te nemen van een geweldig team, bedrijf en bovenal familie. Afscheid nemen van G&DSCI was hartverscheurend, ik was nog lang niet klaar voor mijn gevoel. Mijn lieve team heeft mij een heel mooi aandenken meegegeven en zelfs de directeur gaf een heel mooi gebaar, dat doet toch wel wat met je. Niet veel later was ook de tijd aangebroken om afscheid te nemen van mijn huisgenootjes, met in het bijzonder afscheid van Marie Eve. Het meisje uit QC, die een hele goede vriendin is geworden. Samen deden we alles zo'n beetje samen in de weekenden, naar het strand, naar de pub, shoppen alles :)

Tijdens dit jaar heb ik ongelofelijk veel gezien van dit prachtige land. Naast de Niagra Falls, Toronto, Richmond Hill, Markham, de prachtige meren, Montreal, ook BC en Alberta. Wat was de rondreis door BC en Alberta geweldig. Nog altijd vers op het netvlies, de Grizzlie die enkel een meter of 75 van mij af stond en ik langs de kant van de weg een foto schieten (GEKKEWERK). En zo zijn er nog veel meer mooie herinneringen, te veel om op te noemen.

Met een glimlach en een traan, denk ik terug aan het fantastische jaar. Wat heb ik ongelofelijk veel bereikt en wat ben ik enorm dankbaar voor de kansen die G&DSCI en vooral het HR Team en directie mij heeft gegeven. Maar vooral het vertrouwen in mijn kunnen!

Nog altijd heb ik regelmatig contact met de meiden uit het huis, het team en andere collega's/vrienden. Vriendschappen voor het leven gesloten. Ik hoop dat ik ooit weer een keer de kans krijg om terug te gaan naar mijn 'beloofde' land. Wat zou het gaaf zijn om al die lieve mensen weer terug te zien!

Voor nu sluit ik dit avontuur af, want het wordt weer de hoogste tijd voor een nieuw avontuur............. "TO BE CONTINUED"

Liefs,

Inge xoxo




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 21049

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: