A+ :D I did it! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu A+ :D I did it! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

A+ :D I did it!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 April 2012 | Canada, Richmond Hill

Jaja.. Ik heb het overleefd :) Zul je, je misschien af vragen wat heb je overleefd dan?! De president & managing director van GDSCI, ja die o zo belangrijke meeting over de presentatie van mijn project die heb ik overleefd! Hoezeee :D Om het kort te houden, het ging super! Nadat Susan een korte introductie gaf waarom we in zijn kantoor aanwezig waren. Heb ik Edgar door de verschillende fases heen gewandeld en "geimpressed" met mijn binder. Hij was er bijna stil van.. het enige wat hij zei was: excellent, well done, more than expected, very professional en zo kan ik nog even doorgaan met de positieve reacties! Na de presentatie nog even gezellig zitten babbellen over Nederland en Canada. Met de vraag hoelang ik ze hier nog verblijd met mijn verblijf, werd hij nog blijer dus wie weet...Verder was Susan ook super blij, want er hoefde alleen een kleine aanpassing/aanvulling worden gemaakt!
De volgende stappen die tot implementatie van dit project moeten gaan leiden worden a.s. woensdag besproken tijdens mijn wekelijkse vergadering met Susan.

Na mijn super prestatie van die ochtend, voelde ik me steeds zieker worden.. Het weer is namelijk flink omgeslagen, waar het die week er voor nog 25+ was, komt het kwik nu niet hoger dan +5 en stond er een ijskoude wind. Vrijdag kon je me bijna opvegen, maar ik ben netjes naar het werk gegaan. Susan en de rest van het team wilde me naar huis sturen maar dat laat ik niet zomaar toe ;) Moet ik zeggen dat een simpele mail typen al een half uur duurde en de weekly en monthly reports ook niet geheel snel gingen.. Gelukkig gaat het weer veel beter!

We krijgen volgende week iemand nieuws op kantoor. Deze jongen bood zich aan omdat hij een cursus HR gaat volgen en zijn vader Susan kent. Door het ruimte gebrek moet de beste man, op nog minder dan een halv meter achter mij aan een klein tafeltje met computer zitten.. Dus de komende twee maanden zit ik een soort van opgesloten achter mijn desk ;) Oja, van de zomer komt er waarschijnlijk een jongen vanuit Deutschland, jawohl dus dan kan ik mijn duits weer een beetje ophalen.

Heb ik verder nog iets te liegen.. oja, morgen gaan we met zen 3en naar een seminar downtown. Aangezien we op zijn vroegst pas rond 2pm op kantoor kunnen zijn, moeten we vanuit thuis werken.. nu ik geen laptop van de zaak heb, mag ik van Susan lekker gaan shoppen..;) hahaha Helaas niet op kosten van de baas :( Aankomende vrijdag is goede vrijdag dus hebben we vrij en 2e paasdag wordt er wel gewoon gewerkt..

De tijd vliegt echt voorbij, ben al weer hard op weg om maand 3 af te ronden. Volgende week ergens gaat er een telefonisch gesprek plaats vinden tussen mijn begeleider van int. office en Marina, dus ben benieuwd waar hier uit naar voren gaat komen. Voor zover ik weet zijn ze hier nog altijd te vreden en Theo mijn begeleider van de studie is ook zeer te vreden! Die is overigens een internationaal programma voor het c-cluster (begin tweede leerjaar) aan het ontwikkelen en heeft mij al gevraagd of ik gastlessen wil komen geven :) Leuke opportunity! Aangezien een onderdeel waarschijnlijk on boarding gaat worden en ik daar inmiddels wel gespecialiseerd in ben ;)

Oh, hoe kan ik het vergeten.. Yvonneke, heel erg bedankt voor je lieve kaartje! :D

Hopelijk gaat het met iedereen allemaal harstikke goed en tot snel maar weer.

Cheeers,

Inge

• 02 April 2012 - 17:12

Will :

Harstikke tof dan het zo goed gegaan is. Ik ben dik tevreden en trost op je. Ik denk dan Bruintje boven tussen de wolken ook plezier heeft en trots is op zijn meisje. Ik tel de dagen af tot we je weer in leven lijve zien. Groetjes van Will

• 02 April 2012 - 18:55

Unkel Cor :

Hoi Inge,
    excellent, well done meis. Het gaat je allemaal goed af als ik je verhaal lees. ik had ook niets anders van je verwacht, jou kennende. Alleen het zinnetje ( hij nog blijer dus wie weet) staat me niet aan, je gaat toch niet daar blijven hè.? Nou hier gaat alles goed, Bob en zijn gezinnetje wonen sinds half maart ook in Downtown Gennep. Nou pas goed op je zelf, en laat die rocky`s een poepie ruiken.

Lieve groetjes van mij, Hellen en Lotje. en de rest van the clan. X Cor.

• 05 April 2012 - 11:37

Inge De Bruin:

Dankjewel :) Hoezo, je ziet me bijna elke dag op skype in levende lijve..;)

Cor, dankjewel voor je bericht. Ik hoorde al dat bob en leonie en de kids nu in Gennep zitten. En dat het huis harstikke mooi is! Leuk :) Doe iedereen daar de groetjes! Helaas moet ik wel naar Nederland terug komen voor mijn studie ;) haha Dus voor nu: No Worries

• 28 April 2012 - 20:15

Tom: