Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel.. - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel.. - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel..

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 Maart 2012 | Canada, Richmond Hill

Tja.. zoals de titel al zegt als de baas weg is, kunnen wij ook wel iets rustiger aan doen..;) Neemt niet weg dat ik gewoon heb gewerkt vandaag! haha

Ik merk dat ik al bijna drie weken niks heb geschreven en dat is niks voor mij ;) Maar, geen bericht is goed bericht en de mensen die mij op facebook hebben zien geregeld berichtjes voorbij vliegen.. Over het vervelende weer (25+) van de afgelopen week bijvoorbeeld.. De mussen vielen spontaan van het dak af en de beach shorts konden onverwacht 2 a 3 maanden eerder uit de kast worden gehaald! Beetje jammer dat ik de gehele dag op kantoor spendeer.. en de weekende daarin tegen dan weer slechter zijn :(

Op stage is het heel druk. Geen tijd om te lunchen, dus met mijn bammetje achter het bureau en doorgaan. Afelopen vrijdag heb ik mijn On Boarding Project voorgelegd aan mijn hr team en het werd zeer goed ontvangen!! :) Susan vertelde me vorige week dat zij het deze week aan Edgar (de big boss) gaat voorleggen. Tot ik ineens een invite per mail kreeg voor as donderdag at Edgars place... of dat ik niet toch aanwezig wou zijn.. Een super kans dus om mijn werk te presenteren, maarja het blijft wel de baas die het een GO moet geven! Nu ben ik inmiddels lichtelijk bezorgd dat ik de presentatie moet doen voor het gehele VP team... Oh Oh.. maar zover is het nog niet.. Eerst donderdag overleven ;) Deze week dus de laatste aanpassingen maken en zorgen dat alles er perfect ui ziet!

Verder ben ik tussendoor ook nog bezig geweest met mijn andere project. Door het tijds te kort heb ik daar nog niet zoveel tijd aan kunnen besteden.. afgelopn week in een van de meetingrooms laten zien hoe ver ik was gekomen en ze waren verrast blij over de ontwikkelingen.. uhm.. valt best mee maar als ze blij zijn hoor je mij niet klagen hoor! :)

Gister contact gehad met de andere kant van de wereld! Namelijk eindelijk Katya op skype kunnen spreken die in Australie zit :) Erg leuk en gezellig om bij te kletsen en totaal verschillende avonturen te kunnen delen!

Ik ben trouwens vandaag aan mijn 3e maand begonnen.. wat gaat het snel voorbij!! Ongelofelijk.. Nog 8 weekjes en dan ga ik weer een halte verder :)

Verder vind ik het nog steeds leuk om alle berichtjes van iedereen te krijgen en te lezen, bedankt daarvoor!

Cheers! Inge

  • 27 Maart 2012 - 05:44

    Will:

    Fijn dat het zo goed gaat met je opdracht, veel sterkte as donderdag. Zal best goed gaan.

  • 27 Maart 2012 - 08:15

    Tom:

    Zusje,

    Mooi om te horen dat het goed gaat met je. Presenteren draait om kennis en vertrouwen. Je hebt het gehele project gedaan, dus de kennis heb je. Iemand weet er meer van als jij. Het vertrouwen in je zelf, moet wel goed komen. Presenteer het als een goede tool, waar je met je eigen enthousiasme anderen mee krijgt.

    Geniet nog van het mooie weer, of is het al omgeslagen. Hier is het warm, de bbq is al tweemaal aangestoken van het weekend.

    Trouwens, skypen met je moeder en mij, is dat niet bijzonder? :P

    Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 21088

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: