De tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 Maart 2012 | Canada, Richmond Hill

Aangezien er werd gevraagd wanneer mijn volgende verhaal zou komen.. jaja hier kom ik echt niet onderuit dus..:P Niet dat ik dat erg vind haha.. Nou bij deze mijn volgende verhaal!

Waar zal ik eens beginnen, heb weer veel meegemaakt. De dagen op stage vliegen letterlijk voorbij.. Voor ik het weet is het lunchtime en dan alweer 5pm, tijd om naar huis te gaan!

Aanstaande maandag wordt met een deel van een van mijn projecten de proef op de som genomen! En de directeur heeft het nog niet eens gezien, die zit in Munich op het moment (hoofdkantoor G&D). Maar HR VP heeft het een GO gegeven omdat de directeur de nieuwe VP IT wilt impressen.. Dat kunnen wij dutchies wel.. ;) haha. Anyways, als de big chief weer terug is gaat Susan (HR VP) mijn werk (voor 1 project) tot nu toe voorleggen, dus nog even ander halve week bikkelen om zoveel mogelijk af te hebben. Verder moeten we nu toch echt een start gaan maken met het andere project, maar de software laat een beetje te wensen over dus aanstaande week maar eens mensen in Duitsland aan de jas trekken hoe we dit gaan oplossen. Onze deadline is al over een maand en er moeten nog +-200 functieomschrijvingen bekeken en vergeleken worden om in te kunnen voeren.. Dit is niet het enige waar ik me mee bezig hou, ben namelijk ook nog bezig met allemaal "kleinere" hr gerelateerde werkzaamheden. Erg druk dus allemaal.

Vorige week vrijdag kwam Linda, kantoor binnen gelopen dat er weer kaarten voor de Raptors (basketball) over waren en Susan ze alweer niet wilde. Heb toen wel mijn kans gegrepen, samen met Shenaaz om diezelfde avond nog te gaan! Na het werk dus naar Downtown afgereisd en daar de game gekeken met Shenaaz en haar twee kinderen en man. Er waren ook nog een aantal andere collega's van andere afdelingen aanwezig. Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Zoals met alles in noord amerika, werd ook dit groots aangepakt:
-Tijdens bijna de gehele game werd de muziek luid gedraaid
-Cheerleaders en 20 man bewaking (niet overdreven) op het veld tijdens de pauzes
-van alles te winnen tijdens de pauze
-de maskotte die overdreven challenges aangaat enz...
En dan nog niet te spreken over de opening van de wedstrijd.
Na afloop was Shenaaz zo aardig om mij thuis af te zetten. Scheelt toch weer wat reistijd! :)

Verder ben ik naar een Nederlandse winkel geweest en heb een aantal typische Nederlandse dingen gekocht. En de nederlandse spekjes mee naar werk genomen, die vielen goed in de smaak! Verder had ik lekker hollands hagelslag op mijn brood tijdens de lunch.. de mond van mijn collega's viel open van verbazing toen ze dat zagen. hahahahaha Na ze uitgelegd te hebben dat iedereen dat in nederland zo doet, snapte ze het :P waarschijnlijk vonden ze het nog steeds raar ;)Ook kwam de nederlandse klederdracht te sprake en heb ik ze via google foto's laten zien van mensen in klederdracht in Volendam en ge-wel-dig dat ze het vonden! Marina deelde ons ook nog de Rusische klederdracht!

Gister heb ik op kantoor een video conference gesprek gehad met mijn stage begeleider op school. Hij is tot nu toe erg tevreden over hoe ik mezelf ontwikkel op stage :D Mijn begeleider op stage trouwens ook!

Zoals ik eerder al een keer aangaf, ben ik de afgelopen weken ook erg druk geweest met het uitzoeken en plannen van een nieuwe rondreis met de family (A) Het is inmiddels allemaal rond, de auto is geregeld, de hotels zijn geboekt en niet geheel onbelangrijk ook de tickets zijn gearriveerd.

In het kort ons reisschema van de reis, een uitgebreider verslag van dit nieuwe avontuur komt tegen de tijd dat we er zijn geweest!!

1. Amsterdam-Vancoucer / Toronto-Vancouver
2. Vancouver
3. Vancouver - Kamloops
4. Kamloops - Lake Louise
5. Lake Louise
6. Lake Louise - Well Gray NP
7. Wells Gray NP
8. Wells Gray NP
9. Well Gray NP - Whistler
10. Whistler - Tofino (RIM NP)
11. Tofino
12. Tofino
13. Tofino - Victoria
14. Victoria - Vancouver
15. Vancouver - Vancouver airport

De reis zal plaats vinden tussen 26 mei en 9 juni! Een nieuw avontuur waar ik erg naar uitkijk. De foto's zien er amazing uit, dus ben erg benieuwd hoe het gaat zijn om het zelf met eigen ogen te aanschouwen. En natuurlijk om ons mam en broerlief weer even te zien :) Dus mocht er iemand nog goede tips hebben voor excursies ect. Ze zijn allemaal welkom!!

Oja ter afsluiting: Deze morgen heb ik een interview gehad met iemand van school over mijn stage ervaring en deze wordt een dezer dagen gepubliceerd op: http://blog.han.nl/vergrootjewereld/

Heb trouwens ook eindelijk mijn lieve vriendinnetje Yvon vorig week gesproken via skype! Was erg leuk en als van ouds gezellig :) Die week ervoor met Joyce geskypt en gister contact gehad met Melis, helaas was de verbinding toen niet heel goed :( En natuurlijk via de mail en fb met veel mensen nog steeds in contact. Bedankt daarvoor allemaal!

Ik krijg honger dus ik ga maar eens foto's uploaden en daarna eten koken!

Cheers,

Inge


  • 16 Maart 2012 - 20:24

    Tom:

    Zusje,

    Mooi verhaal! Maar die reis zelf gepland of via een reisbureau? Kennissen van mij hadden het een en ander via een reisbureau geregeld, maar tja ging niet helemaal goed.

    Tom

  • 16 Maart 2012 - 22:10

    Inge De Bruin:

    haha Grapjas!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 21083

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: