Niagra Falls e.d.! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Niagra Falls e.d.! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Niagra Falls e.d.!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 Februari 2012 | Canada, Richmond Hill

Hi there,

How are you guys doing downthere in Holland? Hier gaat alles heel goed! :)

Aangezien ik beloofd heb een update en vooral een foto impressie van de Niagra Falls, zal ik daar eens mee beginnen.

Vorige week zaterdag was het zover, om 10.30u moest ik me bij highway 7&Yong melden bij de Tim Hortens. Ik zou daar opgehaald worden door een bus die me rechtstreeks downtown bij het casino resort (grootste in de omgeving) zou afzetten. Deze tip kreeg ik van een van mijn Aziatische collega's! Eenmaal aangekomen, er lag veel sneeuw hier, dus ik warm aangekleed ed komt de bus niet... altans 20 minuten te laat, maar ik zag al een groep aziaten staan dus het kon niet missen.. uiteindelijk in de bus en betalen maar. Of dat ik ook een gratis pas wilde zodat ik de volgende keer maar $5 hoefde te betalen.. TUURLIJK why not.. naja, toen ze me vertelde dat ik werd gecontroleerd of ik wel gegokt had zag ik er toch deze keer nog maar even vanaf ;) haha. Anyways, eenmaal aangekomen was er geen sneeuw te bekennen bij de Falls, het was wel erg mistig en de heel "plaatselijke" regen was dan ook niet weg te denken. Na weer heel wat foto's geschoten te hebben ben ik bij het hotel dat tegenover het casino hotel/resort lag en op 5 min. afstand van de falls gaan inchecken zodat ik mijn spullen in de kamer kon leggen. Daarna ben ik naar Clifton Hill gegaan. Hebben jullie ooit een 4D film gezien??? OMG dat moet je echt een keer doen!! Zo leuk, heb nog nooit zo hard gelachen. De film zelf was niet eens zo grappig maar de beleving van 4D is echt geniaal! Dus een echte aanrader :)
Ik had voor vertrek bij Tim Hortens een tip gekregen van een ouder stel waarmee ik aan de praat raakte, om de zonsopgang te gaan kijken zo rond 7am..
De volgende ochtend werd ik per toeval zo belachelijk vroeg wakker, waardoor ik toch maar besloot een kijkje te gaan nemen aangezien het niet dicht bewolkt was.. na 20 minuten kwam de zon achter de wolken te voorschijn.. WAUW dat was echt prachtig! (Zie foto's)

Het was een kort werkweekje omdat we maandags vrij waren ivm Family day. De rest van de dagen vlogen ook weer voorbij op stage. En 's avonds druk in de weer geweest met het zoeken naar de beste routes voor west canada per auto.. Ja ja, Eind mei reist familie de bruin af naar west canada voor een 14daagse auto vakantie!! Ik kan nu al niet wachten want op de foto's ziet het er allemaal zo moooi uit :) En natuurlijk mijn 21e verjaardag toch nog samen met Mama en Tom vieren!

Afgelopen vrijdag was het afscheidsfeest van mijn collega. We zijn met zen allen naar Boston Pizza, de lokale bar/restaurant geweest. Was erg gezellig, lijkt wel of ik iedereen al tijden ken! Erg leuk :) Heb mijn draai ook op kantoor helemaal gevonden en ze zijn tot nu toe te vreden over mijn prestaties..

Oja, zou het bijna vergeten.. begin deze week kreeg ik het super nieuws dat ik ben geselecteerd voor de minor abroad in ITALIË!!!! Dus vanaf eind Januari ben ik een aantal maanden in Milaan te vinden :D

Dit weekend lekker rustig aan gedaan, gister even downtown geweest en lekker uitgewaaid op het strand. Staan trouwens erg leuke huisjes... je zou er maar wonen ;) En nog even rond gesjokt door het centrum.

Er staat een drukke periode voor de deur, aangezien een project nu helemaal op mij aankomt door het vertrek van Heba en het andere project gaat ook binnenkort van start + nog alle andere dagelijkse dingen...

Nou volgens mij is het weer een lang verhaal geworden en wordt het tijd voor een aantal foto's...

Take care daar en tot snel!

• 02 Maart 2012 - 21:09

Cor:

Hoi Inge, nou je hebt op dit moment wel een erg druk leventje. Leuk om je verhaal te lezen. Sorry voor mijn late reactie, druk druk. Je kent het wel een broer van je moeder. Italie waarom jij en ik niet?, nou ja probeer ik je daar een keer te bezoeken. WENS je het allerbeste toe, pas goed op jezelf. Dikke kus van ons allemaal. je oompie uut middelaor. PS de verstandigste van de twee.

• 03 Maart 2012 - 20:57

Tom:

Zusje,

Laat ik beginnen met te zeggen dat austin power voor geen meter lijkt. Maar oké, de poging telt ;P.

Tevens, gewoon naar Italië gaan, gewoon doen.

Maar mooi verhaal, vooral de busreis. Tripje

• 06 Maart 2012 - 17:54

Inge De Bruin:

Hoi Cor, Bedankt voor je berichtje! :) Hoe is het daar? De carnaval een beetje overleefd ;) Tja.. Italie.. waarom niet, het land van de pizza's, lekkere ijsjes, goede koffie en het goede klimaat.. wat wil je nog meer? haha ;) Doe je iedereen de groeten daar. Groetjes Inge

• 06 Maart 2012 - 20:18

Inge De Bruin:

Broertje, ze proberen het tenminste... Zekers te weten dat ik naar Italie ga ;) haha Kus jesus