Drie weken zijn voorbij gevlogen! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Drie weken zijn voorbij gevlogen! - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Drie weken zijn voorbij gevlogen!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 Februari 2012 | Canada, Richmond Hill

Heey Allemaal,

Een aantal dagen later dan gepland, een nieuw berichtje vanuit het inmiddels weer witte Canada!

Hier gaat alles goed. Ik ben op stage bezig met mijn project, alleen is deze fase zo goed als klaar. Dus nu ben ik vandaag maar aan mijn progress report begonnen voor school. Afgelopen dinsdag kregen we te horen dat Heba ons gaat verlaten. Hierdoor komt er dus een plaats vrij, deze is natuurlijk niet direct opgevuld waardoor ik het ook erg druk ga krijgen! Het is jammer dat ze weg gaat maar voor mij een goede kans om in het diepe gegooid te worden en lekker druk aan de slag te gaan :) Volgende week vrijdag geeft ze een afscheidsfeestje, op zijn Canadees bij Bosten Pizza. Verder wordt ik hier op kantoor elke dag met lekkers vol gepropt. Snoepjes, koekjes, thee met suiker, lunches die worden afgehaald. Afgelopen dinsdag kwam er een boeket met een grote doos chocolades voo Shenaaz binnen en dat laatste werd op de snoep kast geplaats zodat iedereen er van kan genieten. Ik denk dat ik toch maar naar de sortschool moet gaan, want anders pas ik in oktober niet meer door de deur thuis! ;) haha

Afgelopen zondag ben ik naar Toronto's grootste winkelcentrum geweest, genaam Eaton centre! Mijn ogen uitgekeken! Van dure winkels tot outlet stores en ik heb alles kunnen weerstaan! Dit weekend is een lang weekend, as maandag is het Family day: Maar mam dacht dat ze hier ook carnaval vierde... hmmm ;)
Anyways, ik heb voor zaterdag avond een hotel kamer geboekt bij de Niagara Falls en zal dus tot en met zondag daar verblijven!

De foto's van afgelopen weekend volgen nog, maar nu moet ik gaan rennen naar de bus want dit heb ik in mijn laatste 5 minuten snel geschreven van mijn werkdag ;)

Doeeeeiiii en tot snel! Xxx

  • 16 Februari 2012 - 22:03

    Tom:

    Zusje,

    Onder werktijd, tjonge jonge, wat een werkmentaliteit. Nog een dagje en je hebt weer weekend. Maar een hotel geboekt, goed bezig. Geniet van de falls, je bentner immers pas 6maanden geleden geweest :P

    Gedraag je een beetje op je werk en regel gewoon die baan van
    Heba.

    Tom

  • 16 Februari 2012 - 23:14

    Inge De Bruin:

    Ho ho ho, ik heb een hele goed werkmentaliteit.. of we nou zitten te ouwehoeren over honden en foto;s over en weer sturen of dat ik even een berichtje schrijf.. dat maakt dan ook niet meer uit naar een dag lang werken én ik ben altijd 10-15 min eerder aanwezig dus ik mag da! ;)

  • 17 Februari 2012 - 09:52

    Tom:

    Zusje,

    Het blijft dubieus. :P

    Tom

  • 18 Februari 2012 - 17:44

    Lotte:

    Heej Inge,
    We waren net even jou site en de foto's aan het bekijken. Hoe is het nu met je? Heb je het nog goed naar de zin daar? En een hoop lekkere kerels?? haha.. Vanavond vieren we mijn verjaardag in middelaar. Het is jammer dat je er niet bij kan zijn vandaar dit berichtje. We wensen je nog heelveel plezier en spreken elkaar snel, heelveel groetjes van
    Oma, Cor en Hellen, Bob en Leonie, Luna en Finn, Sanneke en Robert en Susa. En natuurlijk Lotte en Kamil. Geniet ervan. Dikke kus

  • 24 Februari 2012 - 12:32

    Inge De Bruin:

    Hoi Lotte en familie, Beetje een late reactie van mij.. maar bedankt voor het berichtje! Lotte nog van harte gefeliciteerd, hoop dat je het leuk hebt gehad! Hoorde dat mam en tom het heel gezellig vonden :) En veel plezier vanavond bij Tonnie op de verjaardag, ik zal er eentje op jullie drinken vanavond. Heb ook een feestje';) Het volgende berichtje volgt binnen enkele dagen! xx

  • 25 Februari 2012 - 12:51

    Tonny Martina :

    hallo Inge, zo te lezen heb je het goed naar de zin ga zo door en ben benieuwd naar foto's van de niagara falls kijk uit met al dat snoepen veel succes en plezier groeten van tonny en martina doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 21090

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: