Count down! - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Count down! - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Count down!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 Januari 2012 | Nederland, Groesbeek

Zo.. Nog 17 dagen voordat de boeing 747-400 KL 0691 om 13:30u vanaf Schiphol vertrekt naar Pearson International Airport, Toronto!!

Inmiddels is mijn aanvraag voor het visum naar Berlijn gestuurd, dus nu kan ik niet anders dan (alweer!) afwachten totdat ik een brief thuis krijg met de goedkeuring. Grote kans dat het nog niet voor de 27e in de bus ligt, maar dat weerhoudt mij er niet van om toch te gaan. Dan maar onder het mom van reizen het land binnen gaan.


Verder heb ik een kamer gevonden in Richmond Hill op ong. 30 minuten reizen per bus naar mijn stage adres. Het huis wordt met nog drie anderen gedeeld en diegene die ik gesproken heb lijkt me erg aardig! De kamer is vrij groot en zal nog verder ingericht worden zodat ik er direct in kan.

Mijn stage begint 30 januari dus ik ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen! Maar voor het zover is moet ik eerst nog 1,5 week volhouden om de tentamens en assessments goed af te sluiten.

Verder staat volgend weekend in het teken van afscheid. Eerst ouderwets gezellig met mijn twee lieve vriendinnetjes Malden onveilig maken, om de volgende dag met andere vriendinen de stad onveilig te maken! En de laatste week maar eens gaan bedenken hoe ik al mijn spullen in 1 koffer en 1 reistas geprop krijg. Mogelijk heb ik nog iemand nodig die erop gaat zitten om het dicht te krijgen.. hahaha :P

Het volgende berichtje zal vanuit Canada zijn, dus voor degene die ik niet meer zie.. Tot over een aantal maanden! Ik ga jullie allen missen.

Xx Liefs

  • 10 Januari 2012 - 22:31

    Melissa P:

    Ik kom wel op je koffer staan ;)

  • 11 Januari 2012 - 10:00

    Inge:

    Dankje Melis, als je dan ook nog een koffer int handbagage voor me mee wilt nemen, zou helemaal mooi zijn. Dan kan ik tenminste alles uit mijn kledingkasten meenemen :P hahaha

  • 26 Januari 2012 - 21:04

    Cor, Hellen, Lotte:

    Hallo Inge,
    We willen jou een goede en veilige reis wensen. Geniet ervan daar en geniet natuurlijk ook van de reis. We horen hopelijk snel van je.

    Heelveel groetjes,
    Cor, Hellen, Lotte en een pootje van Sjors.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 21098

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: