wachten wachten en nog meer wachten = geduld hebbe - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Inge Bruin - WaarBenJij.nu wachten wachten en nog meer wachten = geduld hebbe - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

wachten wachten en nog meer wachten = geduld hebbe

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 December 2011 | Nederland, Groesbeek

Hey allemaal, het is weer tijd voor een update want de dagen vliegen de laatste tijd voorbij! Op dit moment zit ik nog steeds met smart te wachten op het moment dat de canadese ambassade de info over het benodigde visum vrij geeft.. Een dosis geduld komt dan erg goed van pas ben ik achter gekomen. Verder wordt er druk naar huisvesting gezocht, zodat ik als ik er ben kan gaan bezichtigen. Mensen vragen me de laatste dagen vaak ben je er al helemaal klaar voor? waarop ik dan hard nee schut en zeg.. Daar kan ik nu nog niet over na denken, eerst maar eens alle verslagen in leveren en tentamens/assessments maken en dan komt gaat het vanzelf allemaal goedkomen.. Voor nu wil ik iedereen hele fijne kerstdagen en een gezond,liefdevol en succesvol 2012 toewensen!!! Tot het volgende verhaal:-) XXX Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 21087

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: