Het begin van een nieuw avontuur... - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Het begin van een nieuw avontuur... - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Het begin van een nieuw avontuur...

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 November 2011 | Nederland, Groesbeek

Lieve allemaal,

Na 2 jaar afwezigheid, mag ik jullie weer gaan verblijden met mijn reisverslagen, want ik ga weer naar de andere kant van de oceaan! Dit keer geen SF, maar Markham (Toronto)!!

Zoals vele weten ben ik al maanden lang bezig met oriënteren, voorbereiden en het zoeken naar een stageplaats in het buitenland. Eerst wilde ik heel graag terug naar de States, maar doordat het zo lang duurt om een visum te krijgen wilde ik toch ergens anders heen. Uiteindelijk viel de keus op Toronto.

Na lang zoeken, heb ik dan eindelijk een stageplaats bij een groot internationaal bedrijf in Markham gevonden, met de auto op 20 minuten afstand van Downtown TO! Dus een prima locatie dacht ik zo!

De afgelopen tijd was echt enorm druk, niet alleen de stage, maar ook met school. Het is wel weer gebleken dat mijn sterke doorzettingskracht weer overwonnen heeft, want het verliep niet altijd even gemakkelijk helaas!

Het enige dat ik nu nog moet regelen is een visum, waar ik geen problemen mee verwacht! In eerste instatie zou ik eigenlijk 10 maanden weg zijn, 4 dagen in de week werken. Maar uiteindelijk heb ik toch besloten om 5 dagen in de week, fulltime dus te gaan werken. Ik ga de stage dus verkort doen met hetzelfde aantal uur zoals alle anderen. In het weekend heb ik toch genoeg tijd om dingen te doen en te zien! Wat dus wel betekend dat ik jullie allemaal in Oktober al weer kom vervelen hier in Nederland! Dit kwam beter uit met een aantal dingen die ik voor school moet doen, maar mis tijdens mijn verblijf in Canada zodat ik geen vertraging oploop! En nu bespaar ik natuurlijk twee maanden kosten, wat ik mooi kan gebruiken voor een eventuele minor of afstuderen in het buitenland tijdens mijn 4e jaar :)

Voor nu heb ik jullie denk ik wel weer een beetje bijgepraat! Ik wil alle lieve mensen om mij heen die me de afgelopen maanden al gesupport hebben, heel erg bedanken. Het doet me goed om alle leuke, positieve reacties te horen en ik hoop natuurlijk dat jullie me allemaal blijven volgen tijdens mij verblijf in Canada volgend jaar!!

Maar zover is het nog niet, eerst nog even de laatste periode van het 2e jaar afronden en dan begint het grote avontuur pas echt!

Mocht je mijn verslagen willen volgen, meld je dan aan bij de mail, hier op de website en wil je een reactie plaatsen die natuurlijk altijd welkom is.. vermeld dan aub ook even je achternaam zodat ik weet wie er reageert ;) haha. Alvast bedankt!!

Liefs en tot snel,

Inge

  • 05 November 2011 - 20:10

    Melissa P:

    Ik kom je bezoeken!!!!!! Wie weet vliegen we samen, anders daten we ff :) Gaan we lekker shopppuuuhhhhhh xx

  • 05 November 2011 - 20:33

    Inge De Bruin:

    Heey meliss, dankje voor je reactie en wie weet vliegen we samen, oldskool memoriesss!!! :D We gaan zeker daten in TO en gezellig shoppen, wie weet kom je me nog wel een keer vaker opzoeken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 21091

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: