Ik ga nog niet naar huis.. nog 4 weken niet... - Reisverslag uit Montréal, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Ik ga nog niet naar huis.. nog 4 weken niet... - Reisverslag uit Montréal, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Ik ga nog niet naar huis.. nog 4 weken niet...

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 September 2012 | Canada, Montréal

Inmiddels is het alweer bijna twee maanden geleden dat ik mijn laatste verslag heb geschreven.. Dat was het begin van de zomer.. inmiddels hebben we nu net het laatste lange weekend van de zomer gehad.. Waar is de zomer gebleven..? Het is voorbij gevlogen!

Ik ben gister met de trein naar Montreal gegaan, 5 uurtjes na vertrek aangekomen.. Het was wel even wennen, ze hebben hier echt alles in het frans.. gelukkig spraken ze wel allemaal engels! Nadat ik de metro had gevonden, was het zaak om het hotel te vinden en de bagage af te droppen. Eenmaal bij het hotel aangekomen, ingecheckt en de kamer bekeken. Erg groot en een bubbelbad... dus prima voor een nachtje. Daarna ben ik de stad gaan verkennen en heb ik heerlijk bij een frans restaurant gegeten. Dit was een tip van mijn collega. Eindelijk weer eens het eten gehad dat we in Europa gewend zijn :)

Montreal is een prachtige stad! Met haar kleine straatjes, oude gebouwen en vele kerken/cathedralen lijkt het net of je, je in Frankrijk waand. In anderhalve dag heb ik alle toeristische bezienswaardigheden bezocht en dus ook veel gelopen. Het weer is hier trouwens ook nog héérlijk, met 30 graden loop ik daarom ook nog steeds in een korte broek :) Met die korte broek aan en het heerlijke weer, viel mijn oog op een winkeltjes die het hele jaar door kerst spullen verkoopt.. ongelofelijk wat een spullen hadden ze daar!

Zie bijgevoegd een aantal foto's van Montreal :)

Verder ben ik de laatste twee maanden druk bezig geweest op stage.. nu de laatste verslagen voor school aan het afronden. Omdat ze zoon goede ervaring met mij als bba student hebben, besloten susan en marina last minute weer een nieuwe student te willen na mijn vertrek.. Lees een paar dagen voordat school weer begint.. lekker op tijd dus.. nu was er een meisje op gesprek gekomen vorige week maar die heeft uitreindelijk het bod afgeslagen omdat ze iets dichterbij huis had gevonden. Nu is het dus afwachten of er nog iemand komt, tot die tijd hoef dus niemand te trainen :) Scheelt weer werk, aangezien ik net iemand heb getraind die voor een maandje bij ons kwam meelopen.

Verder heb ik eigenlijk niet zo veel meer te liegen.. voor ik het weet zit ik weer in het vliegtuig naar Nederland........

Oja.. toch wel.. vergeet ik helemaal te vertellen over de CNE.. de kermis van Toronto.. Twee weken lang kermis downtown toronto. Ik ben er een keer geweest aangezien er entreekosten betaald moesten worden. Naast de kermis attracties, waren er veel food standjes, souvernirs, kleding, dierenshows etc. etc. Erg leuk om een keer geweest te zijn en gemaakt te hebben.

Voor nu,

Au revoir, Bye bye, Doei, Hajewa,

Inge

  • 04 September 2012 - 00:44

    Tom:

    Zusje,

    Ik zeg "nooit meer naar huis... Nooit meer nooit meer naar huis.

    Mooi verhaal wederom. Alleen jammer van dat Frans ;p

    Tom

  • 04 September 2012 - 01:00

    Inge De Bruin:

    Dankje.. :) Roept dat maar niet te hard... :P hahha

  • 04 September 2012 - 01:00

    Inge De Bruin:

    Dankje.. :) Roept dat maar niet te hard... :P hahha

  • 04 September 2012 - 05:26

    Will De Bruin - Van Uden:

    Fijn dat je het zo leuk heb gehad dit weekend. Ik sluit mij bij Tom aan het is inderdaad weer een leuk verhaal.
    Eerlijk gezegd begin ik de dagen af te tellen dat je weer thuis bent, maar ik vind het wel hel erg fijn dat je zo'n leerzame stage hebt gehad. Veel liefs Will.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 21043

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: