3x is scheepsrecht.. toch? - Reisverslag uit Toronto, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu 3x is scheepsrecht.. toch? - Reisverslag uit Toronto, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

3x is scheepsrecht.. toch?

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Oktober 2012 | Canada, Toronto

Hallo allemaal!

De laatste keer dat ik een blog schreef leek alweer eeuwen geleden.. Toen kondigde ik nog aan dat ik over 4 weken (vandaag dus..) weer thuis zou zijn, inmiddels is wel het vliegtuig naar NL vertrokken alleen zonder mij..

Ongeveer drie weken geleden was ik vrolijk tegen mijn directe begeleider aan het vertellen dat ik opzoek naar een baan was voor +- 3 maanden thuis om de 4dagen in de week op te vullen dat ik niet naar school zou hoeven. Toen vroeg ze dus of ik niet wilde blijven aangezien ze geen vervangende stagaire hadden omdat ze veelste laat waren met zoeken. In eerste instantie nee gezegt omdat ik dacht het met school niet zou kunnen gaan, maar uiteindelijk begon het toch wel te knagen dat ik wel langer zou willen blijven dus toen alles in gang gezet en uiteindelijk naar veel mails over en weer is alles geregeld! Betekend niet dat ik niks voor school hoef te doen, het wordt zelfs hard werkewn om de zelfstudie bij te houden en de tentamens in Jan. te behalen.

Afgelopen woensdag heb ik mijn stage officieel afgerond met een 9!!! Aahh wat was ik blij dat de beoordeling erop zat, ookal was het duidelijk dat ik alles wel zou halen toch is het altijd spannend en afwachten wat de eindbeoordeling wordt!

De griep hangt hier trouwens ook in de lucht.. door de weerverandering van 30+ naar 15/20 graden wordt iedereen achter elkaar ziek.. niet echt fijn dus.

Dit weekend ben ik naar het festival Nuit Blanche downtown geweest met een huisgenoot, collega en daar weer kennissen van. Ja mensen.. val niet van de stoel af maar ik heb heel cultureel gedaan! haha.. helaas was het allemaal wat minder dan verwacht, dat mocht de pret trouwens niet drukken want nadat we het allemaal wel gezien hadden zijn we de kroeg nog even ingedoken. Omdat hier alles om 2am al sluit waren ook weer "vroeg" thuis.. Het gaat erom dat het gezellig is geweest en een leuke avond hebben gehad :)

Morgen is het dan zover.. mijn eerste "officiële" werkdag! Ik ben benieuwd hoe de aankomende 3,5 maand gaan worden, maar dat komt vast en zeker goed! Het is heel leuk om te zien en te horen dat iedereen zo blij is met mijn verlengde verblijf! Aankomend weekend is het Thanksgiving hier in Canada en ik ben door een van mijn collega's uitgenodigd om bij haar te komen eten.. dat wordt de eerste keer dat ik de Phillipijnse keuken ga ontdekken.. weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen.. dus ben benieuwd!

Over twere weken is het Halloween dus na drie jaar ga ik dat ook maar weer eens vieren.. dus ik moet nog even een outfit gaan scoren en kijken waar we uiteindelijk belanden. Ze zijn hier trouwens echt streng met controleren bij de ingang van bars.. mijn god, die beveiliger heeft wel 5 minuten naar mijn paspoort zitten staren.. volgens mij kon ie niet zo goed hoofdrekenen :P hahahaa

Oh, mijn terugvlucht heb ik dus inmiddels voor de 3e keer omgeboekt.. en als alles meezit sta ik 24 december 7.40am weer op NL'se bodem, dus net optijd voor de Kerst!!

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en dat jullie het nog allemaal uithouden zonder mij ;) Ik heb trouwens sinds vrijdag een auto dus kan weer lekker rondcrossen! hihi

Xxx Inge

  • 01 Oktober 2012 - 04:00

    Inge De Bruin:

    Meer foto's kan ik niet meer uploaden, dus binnekort een keer een aantal oude eraf halen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 813
Totaal aantal bezoekers 21041

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: