Zon, Zee, Strand en meer.... - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu Zon, Zee, Strand en meer.... - Reisverslag uit Richmond Hill, Canada van Inge Bruin - WaarBenJij.nu

Zon, Zee, Strand en meer....

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 Juli 2012 | Canada, Richmond Hill

De titel klinkt als het perfecte leven.. Ik moet zeggen, ik mag niet klagen! Al schuilt er in mij natuurlijk nog wel een beetje Nederlandsheid.. en daarom kan ik niet anders dan toch even klagen over de 40+ van de afgelopen ander halve week (sorry)! Wat was het warm, zelfs te warm om buiten te zijn. Lieve collega's die medelijden met mij hadden en mij drie dagen achtereen thuis hebben afgezet. Inmiddels is de temp. weer gedaald naar ong 28+.. Met dit mooie weer kan ik niet anders dan tijdens het weekend toch minstens 1x naar het strand te gaan ;)

Ik realiseer me dat ik sinds de terugkomst van mijn vakantie niks meer heb geschreven dus het werd weer eens tijd voor een verhaaltje dacht ik zo! (Even snel in de pauze)

Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd, natuurlijk weer te veel om op te noemen.. Toen ik terug kwam van vakantie starte het EK.. Een blamage voor ons Oranje.. Dus laten we daar maar niks meer over zeggen.. Van te voren had ik natuurlijk goede moed en op de woensdag heb ik dan ook met andere collega's onder het mom van een buiten de deur vergadering in een kroeg zitten kijken. Helaas 6 van de 8 waren voor Duitsland.. En natuurlijk liep ik dankzij "onze jongens" mooi voor schut in mijn oranje shirt. Ik trouwens nog nooit zoveel verschillende landenvlaggetjes bij elkaar gezien.. Canada was ineens een wirwar van europese landen. Hier op kantoor waren er veel mensen fanaiek (lees dit komt door de grote mix aan europeanen hier), er was een pool op het internet gestart en iedereen praatte over het voetbal. Ondertussen werd er natuurlijk ook nog heel hard gewerkt ;) De wedstrijd tegen Portugal heb ik in een kroeg gekeken waar Nederlandse supporters kwamen! Een en al Oranje totdat.. Portugal scoorde, een man haalde zijn portugeese spullen te voor schijn en verruilde het oranje hiervoor. Te grappig, ik moet zeggen ondanks het tegen punt hebben we zitten lachen met zen allen.

Afgelopen weekend was de welbekende Honda Indy Race downtown Toronto. Ik wilde de kans niet voorbij laten gaan om geen kijkje te gaan namen toen ik zag dat terrein kaarten maar $35 kostte. Ik heb mijn ogen uitgekeken, allereerst de grote collectie Ferrari's die op een rijtje stonden uitgestalt.. WAUW als een klein kind een snoepwinkel liep ik rond te kwijlen ;) hahaha. Ik had officieel geen toegang tot de tribuneplaatsen maar er scheen een plek te zijn waar je op het gras kon zitten. Ik heb het halve terrein afgezocht maar kon het niet vidnen.. dus uiteindelijk ben ik het toch nog maar een keer gaan vragen aan een medewerker bij een van de tribunes. Het antwoord was: met deze kaarten kunt u alleen op het terrein rondlopen, maar.. het is nu nog niet druk dus je kunt wel de tribune op. Na hem eerst 1minuut aangestaard te hebben,ben ik toch maar de tribune opgegaan. Die kaarten kosste $135 dus ik hoopte maar dat er een plekje overbleef voor me als iedereen kwam. Uiteindelijk heb ik de hele race vanaf de tribune kunnen bekijken. Ik zat precies achter de pitlane dus zag alles perfect!! Wat gaaf was het om dit een keer reallife meegemaakt te hebben :D

In augustus komt er een 'stagaire' uit Duitsland, zoon van een hoge chef bij het hoofdkantoor bij onze afdeling mee werken voor een maandje. De exacte details rondom dit verhaal moet je me maar een keer persoonlijk vragen.. ;)

Verder ben ik erg druk met van alles en nog wat. In augustus gaan we de eerste Corporate Orientatie presentatie houden voor nieuwe medewerkers. Een van de fases van het programma dat ik heb ontwikkeld. Weer een nieuwe mijlpaal dus erg spannend over het verloop en vooral de reacties! To be continued..

Oja, ondertussen heb ik ook mijn vlucht omgeboekt. Voor diegene die het nog niet weten.. Ik vlieg 29 September weer richting AMS en zal arriveren op 30 September rond lunchtijd.. :(:( Maar.. Zover is het nog LANG (nouja het begint nu toch wel op te schieten) niet!!

Ik ben trouwens een real Canadian aan het worden.. De canadeese gewoontes beginnen er toch wel in te slijten.. Dus dat gaat flink afkicken worden..

Hoe is het leven in Nederland? Iedereen klaar voor de vierdaagse, zomerfeesten of gewoon lekker op vakantie gaan?!

Tot snel maar weer! Liefs Inge xxx














  • 11 Juli 2012 - 16:25

    Inge De Bruin:

    PS: Foto's komen er vanavond aan! Xx

  • 19 Augustus 2012 - 21:06

    Tonny En Martina :

    hallo Inge we waren gisteren allemmaal verrast en gelukkig dat je ons gebelt hebt op ons feestje jammer dat je er niet bij was. Aan de fofto's tezien zie je er goed en gelukkig uit. We zien allemaal uit naar 30 september als je weer in nederland en thuis bent. FEESTJE????

    Een fijne tijd nog daar van ons en geniet ervan meisje.

    Groeten tonny martina femke robbert bas en loes poot van diesel

  • 19 Augustus 2012 - 21:26

    Inge De Bruin:

    Hoi Familie! Wat leuk om jullie berichtje te lezen! Fijn om te horen dat jullie het leuk vonden om mij even gesproken te hebben :) Ik hoop dat jullie allen een leuk feest hebben gehad en inderdaad jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik geloof dat de verjaardag van oma gevierd wordt als ik weer in het land ben dus dan hebben we weer een feestje en kunnen jullie al mijn verhalen natuurlijk horen. Dankjewel voor het berichtje en ik zie jullie allen weer in Nederland. De tijd vliegt namelijk razend snel voorbij, maar dat is altijd het geval als je het naar je zin hebt. Er komt binnenkort weer een update hier op de site aan, heb er nog geen tijd voor gehad.

    Groetjes daar aan iedereen, liefs vanuit Canada.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 05 Nov. 2011
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 21022

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 30 September 2012

Internship Giesecke & Devrient Systems Canada Inc.

Landen bezocht: